Tot 2014 bokste ik artikels in elkaar voor de jobsite Creativeskills. Met een team van freelance editors gingen we op zoek naar nieuws uit de creatieve en digitale sector. Het team communiceerde haar vondsten via het handige Trello en wie wilde ging met het item aan de slag.
Uit de oude doos:
- Newsmonkey: arm in arm met social media, zij aan zij met traditionele pers
- Belgische start-up Koptertman verovert het luchtruim
- Tile: verloren voorwerpen op je smartphone
- 7 tips voor een sterke offerte
- Belgische e-commerce labels, een kort leven beschoren?
- Ontken een revolutie in het medialandschap
- Hyper Island met Marlies Deforche: grondig bijscholen in het hoge Noorden
Intussen is mijn Creativeskills-nieuwsneus wat verstopt geraakt. Misschien moet ik aan Bart Claeys eens vragen om op één van zijn vele Aziëtrips een potje tijgerbalsem voor me mee te nemen?
(Foto: Anna Vanaerschot voor Kopterman)
Dit is een verhaal voor anderen. Alle publicaties op deze website mogen niet door derden gebruikt worden zonder toestemming. Neem contact.